21 april 2008

Lykkekø

Det er helt sant, - borte hos Mirakel er det kø.
Vi er en 30 stykker som har ønsket oss at Mirakel skal trekke et kort for oss og spå oss om vår fremtid. Noen har allerede fått svar, andre - som jeg venter i spenning.

Og hvorfor i all verden hiver jeg meg på?

Jeg har aldri gått til noen spåkone, leser ikke ukeblader med horoskop, er ikke overtroisk ...

Men dette hørtes så hyggelig ut. Mirakel er slik en hyggelig dame. Jeg tror jeg ville inn i varmen, få en tilhørighet, være med.

Nå lurer jeg på hvor lenge det varer, - og litt også på om det er noe jeg overhodet kan nikke til, bli litt glad over, litt forventningsfull.

*skal ut på en reise til et eksotisk sted* - jadda - på torsdag, men det vet jeg jo.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, jeg venter jeg også. I spenning! Synes sånt er moro, selv om jeg ikke tar det helt seriøst. Spennende er det uansett, og noen ganger stemmer det jo bra. :)

Mirakel er så koselig, atte!

Anonym sa...

Vi har fått svar nå. :) Jeg synes jeg fikk akkurat det rette kortet også!

Egentlig er jeg bare innom for å si "hei" fra Northumberland. Håper du har det bra!

*klem* fra Lothiane

mirakel sa...

Å, så fint innlegg. Har ikke sett dette før jeg ramlet over det litt tilfeldig nå. :)

Her trekker jeg et bonuskort bare fordi du kaller meg koslig:

"Laughter". Forsøk å se problemene dine objektivt, prøv så å finne en humoristisk side av dem. Latter kan hjelpe deg til å se ting fra en ny side.

Du tar livet ditt for seriøst. Du bes om å sette til side ansvarsområdene dine, gi slipp på frykten og heller se "den røde tråd" av humor som går gjennom livet. Gjør noe morsomt, så vil (de kreative) løsningene komme lettere!

---

Vel vel.. håper det var litt kjekt å få, ihvertfall! ;) Du får sørge for å le en hel masse i morgen, da. Hehe!

Tonita sa...

Kjære søte Mirakel,
tar dette til meg jeg. Nuh, med en gang.
Så gjelder det bare å huske på det også. Jeg glemmer så lett - og tar ting alvorlig igjen ...