08 mai 2013

Snart tid for endring

Ser at det er en evighet og en halv siden jeg har skrevet noe på denne bloggen. Vel har jeg hatt en annen blogg, - Lymfeknuten - som er knyttet til lymfødemproblematikken, - men det kan ikke være årsaken til at jeg har sluttet å bruke bla, bla, bla.

Jeg skylder på Facebook. Virkelig.

Her har jeg ikke fått megaoppmerksomhet, det er sikkert. Men jeg har hatt det bra. Jeg har funnet andre bloggere jeg liker å lese. Mange.

Etter at jeg ble aktiv på FB har kurven bare sunket. Det er ganske merkelig, for ordrik som jeg er av natur så er ikke FB mitt naturlig medium. Men, - det er en ting som klart har gjort en forskjell. På FB er det mye større sjanse for "immediate gratification", og er det noe som får blodet til å bruse så er det å få spontan oppmerksomhet.

Det er mulig jeg kommer tilbake, - at jeg finner det er ting jeg ønsker å skrive om her, - som ikke finner sin plass til på Fb  eller på Lymfeknuten.

Og status akkurat nå? Vel,  det er 3 uker til pensjon. 3 uker og en dag til den siste sommerferien. Jeg håper å kunne gjøre litt mer nytte for meg også etter av jeg går av med pensjon.

Ingen kommentarer: