18 juni 2008

Hjemme igjen, - og alle hjerter gleder seg

Jeg er jo på ingen måte ajour etter feriefravær med lite bloglesing og enda mindre skriving.

Men - jeg har fått med meg at frk Makeløs' kjæreste er selveste Örn, - mannen som skrev så fint fra sitt isflak for en stund siden ..., - er det rart hun er lykkelig?

Lothiane snakker med kjæreste Mark fra ferie i Spania og lar ham gjestblogge hos seg - forelsket og så lykkelig så det skvetter happiness.

HvaHunSa er i Roma - mer forelsket enn man kan forestille seg - og gleder seg til å smøre inn solbrent kjærestekropp - det tenker jeg nok det!

Deilig med så mye kjærestelykke, - og herlig med så generøse jenter at dere deler med oss naboer i Blogopolis.

Si fra når dere legger ut ønskeliste til bryllupene da girls ...

5 kommentarer:

Betty Boom sa...

Du er nok mere inni bloggverden, enn du aner. Vi andre, er ute i vårt eget selvsentrerte hjørne :)

Velkommen tilbake,

Betty

Frøken Makeløs sa...

åh, så søt du er! :-)

Tonita sa...

frk m: Det er dere forelskede bloggefrøkner som er søte. Kjempesøte.

Tonita sa...

Betty: Du har selvsagt rett - som så ofte. Det var faktisk litt rart å logge seg inn igjen og begynne å lese - nå via Google Reader - og bare det sier jo sitt - jeg liker å følge med!
Ellers er det hyggelig å bli ønsket velkommen hjem - om det var uvanlig temperatur i Frankrike er det verrre her i Oslo nå, iskaldt, tåke, regn og vind. Og jeg skal på holmetur i helgen - med overnatting! Det må bli ullundertøy og fullt regnuhyre. Tror jeg tar fram det gamle orange fra Helly Hansen - det som regnet ikke går gjennom.

Anonym sa...

Sá koselig!!! :D
Det er en veldig fin egenskap á glede seg pá andres vegne, tusen takk!

En stor klem til deg fra Spania! Háper du slipper ullundertóy pá turen din, unner deg fint vaer og topp tur!