03 september 2007

Trippel sikring - holder for meg

Det er mye å huske på nå om dagen. Mange avtaler, være forskjellige steder til forskjellige tider. Bruke forskjellig utstyr, møte forskjellige mennesker.
Noen har det slik hele tiden, - ikke jeg.

Når jeg i tillegg er meget i tvil om jeg fremdeles besitter en hukommelse, så gjelder det å sikre seg på alle måter.

Derfor har jeg skrevet i agendaen, lagt inn melding i Notes, - og når jeg kommer på kontoret i morgen vil jeg få se en huskelapp.

Jeg har ikke lagt inn varsler på mobilen, - men det er bare fordi jeg så ofte må ha den uten lyd, og jeg ikke alltid har en lomme den kan ligge i med lydløs vibrerende varsling. Helst hadde jeg vel bestilt telefonvekking også - om jeg bare kunne stole på at jeg klarte å holde meg i nærheten av en telefon...

Det blir slik mange dager framover, semesterstart er alltid slik - våre kommende forskere må få hjelpemiddelbrikker på plass - og det kommer til å gå bra. Men det er best å sikre seg. Sover bedre om natten da.

4 kommentarer:

Betty Boom sa...

HUSK: PASS PÅ DEG SJØL

HVER DAG

Tonita sa...

Takk, takk.
Har vasket håret, sminket meg lett - og er fysisk og mentalt klar for dagen i dag, - dagene som kommer.
Har dessuten lest miss Piggy om eldre manns positive holdning og tar det til meg.

Lothiane sa...

Jammen atte... jeg har da også vært på bibsys-kurs. Har jeg ikke det da..? (Jeg tviler litt på min egen hukommelse, men her var det noe som bare hoppet til i meg.)

Kan det stemme... at da jeg gikk på høgskolen, lærte vi bibsys?

:)

Tonita sa...

Yes dear, - you did.
Håper at det også kom til nytte.
Hvis du trenger mer kursing kan jeg gi privatundervisning ....