23 november 2006

Te

Who would'nt do what for all the tea in China? Det må jeg finne ut. - Og, nå noen tid senere så ser jeg at det ikke noen kilde her, det er ikke noe sitat, - man finner kun betydningen som jo er klar nok. Vel vel.

Erlend liker røkt te, - med lukt som jernbanesviller. Det er ikke så ofte jeg føler meg sart, - litt vanskelig når man er 176 cm og veier 75 kilo i en alder av 63, - men når det gjelder te, da er jeg litt sart. Favoritten er klart Thé sur le Nil, - elitisk (?) kjøpt hos Mariage Frères i Paris (- det går an å kjøpe 'på nett' også), man må ikke reise til Paris for å handle - selv om det selvsagt er mye morsommere.
Med barnebarn i utkanten av Paris er det å komme seg inn til Paris ikke lengre noen enkel sak. Det er nesten så jeg kunne ønske en anonym reise uten familieansvar. Men slikt gjør man jo ikke.
Det så forbannet mye man ikke gjør.

Ingen kommentarer: