27 oktober 2006

Hvem har skylda?

Det er ikke parkeringsvaktene som har skylda, - selv om jeg i 5 minutter trodde det. Jeg hadde jo ikke stått over tiden, - jeg hadde betalt, så hvorfor i h... hadde jeg da fått en bot på 500 kr? Jeg er så laga at jeg blir svimmel når sånt skjer meg. Urettferdig behandlet, noen har juksa, og det har gått ut over meg.
Ja, noen har juksa, - men ikke parkeringsvakten.
Siden forrige gang jeg sto parkert i den gata, på eksakt samme sted hadde noen, - Oslo kommunes vei-etat eller hvem det nå er, skrapet vekk den hvite markeringsmalingen på noen få plasser midt på strekningen, - de hadde ikke fått vekk all maling engang! Når man så nøyere etter var det først to plasser, - så 20 meter med rester av parkeringsplassmarkering - og dette var rett utenfor automaten - og så kom det fint oppmerkede plasser igjen. Ingen skilt.
Dette er lureri. Jeg skal betale, men jeg skal klage. Sannsynligvis til ingen nytte.

Ingen kommentarer: