04 april 2008

Betty gjør meg glad i dag

Betty Boom - allsidig bergenserinne i Trondheim er et overskuddsmenneske - i alle fall virker det slik på alle oss andre.

Nå stiller hun opp på på årsmøtet til NFF (Norske Fysioterapeuters Forbund), faggruppe for onkologi og lymfødembehandling - og jeg er sikker på at hun lar dem få både alvor og humor.

Når man har hatt kreft, og har fått lymfødem som følge av behandling er det mange ting som endres i hverdagen. Det vet hun, - og det vet også fysioterapeutgruppen som behandler oss.

Gid jeg kunne høre henne i aksjon i kveld. Fint å få en slik god-melding inn på en tåketett fredagsmorgen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra! Betty er aktiv og flott, jeg tror hun har et veldig viktig budskap å komme med og gjør det på en fin måte som får folk til å lytte. I hvert fall sånn jeg oppfatter henne på nett. :)

Tonita sa...

Ja Betty er en flott og modig dame, våger der andre feiker ut.

Betty Boom sa...

Takk Damer, nå ble jeg rørt. Det gikk veldig bra i går og det ble alvor og humor:o)

God helg til dere. Hjerte fra Betty