26 februar 2007

Uten støtte - tunge dager

Jeg misunner ikke noen den influensa eller lungebetennelse de har i disse dager. Det skal være sikkert. Men jeg blir skikkelig ego og barnslig når en jeg er vant til å få hjelp og støtte fra plutselig faller fra uke etter uke. Jeg overlever, men benetmitt liker det ikke, - og hodet mitt heller ikke. Men jeg orker ikke å sette igang prosesser for å få ny henvisning, finne en annen fysioterapeut etc. etc - men liker dårlig tanken på at jeg skal ut og fly uten å ha fått behandling på flere uker.

Skulle sikkert droppet all vin om kvelden, - men kveld er kveldskos, og kveldskos er vin - så it stays!

Betty er så modig, står ikke bare frem med sin nye pupp, men er råtøff og blottstiller seg selv - hennes 21 års utdannelse - inkl. fengsel - det er modig det! Flott dame. Tror det er noe med disse trønderjentene, - ja ikke det at man kan skrive bare fordi en er trønder, - men Mihoe, Anne B. og Betty er alle utrolig flinke til å formulere seg, gi, være levende - på en måte som er intelligent og engasjerende.
Eia var jeg, - nei ikke trønder nødvendigvis, - men en som kunne skrive slik ...

2 kommentarer:

Betty Boom sa...

eg kommer egentlig fra Bergen da, details :-)

Betty

Tonita sa...

Betty: ... og jeg som liksom har "hørt" deg som trønder, - mens jeg aldri har "hørt" Mihoe som trønder.
Har forresten aldri lyttet til dete du har postet, først fått lyd i disse dager. God ferie - hva er vel et bad når man har fått ny pupp!