27 februar 2007

Snart søndag - snart i Théoule

Det er ikke sol, men om lag 16 grader i Nice, - og det er alltid bedre vær i Thóule! Glær meg.
Helt ok å stå gryyytidlig opp, - og jeg skal huske spade i bilen, - om den må graves fram på Gardermoen når jeg kommer tilbake.
Tror jeg skal ta med et par filmer, ofte greit på kveldstid. 'Vi de druknede' er grei å lese på fly, bortsett fra at man må ha med ryggsekk for å få den med. Som sengelektyre funger den ikke, alt for tung for mine kveldstrette armer.
Egentlig skulle jeg kun ha noe lett til reisen ned, - og så bare lese fransk mens jeg er der ...
Vel, vel.
Skal kjøpe ordentlig tunfisk, nyfisket, ikke noe rosa kjemikaliepreparert skit! Tenk at det har vært solgt slik fisk så lenge i Norge - hvorfor har ikke de som har visst varslet?

Ingen kommentarer: