24 juni 2008

Kjærlighet?- test selv

Da Esquil i mars i fjor presenterte oss for en kjærlighetstest så det dårlig ut for Gubbe og meg - og jeg lurer litt på hvordan jeg skal få frem et litt bedre resultat i testen siden vi har 42 års bryllupsdag på søndag, og det er så negativt å vite at det er dårlig sjanse for et fremtidig forhold for oss. Kanskje jeg skal bruke kjælenavn, - eller fulle navn, - eller, eller, eller. Jo, - med fulle fornavn går alt så mye bedre. Nå fikk vi plutselig 71% sjanse - fortrøstningsfullt!
Selve testen ligger her - og den kan man jo leke med om en ikke har noe bedre å gjøre - som f.eks. arbeid.

Siden det har vært så mange superforelskede lykkelige bloggere i b-by'n i det siste lurer jeg jo litt på hvordan de vil klare testen.
Lothiane og Mark for eksempel - frk Makeløs og Örn, - og Heidi som er blitt så italiensk av seg - hvordan er sjansene for dem? For slike tester er jo fullstendig til å stole på - ikke sant?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ojda... med kun fornavn: 26 %. Ikke særlig bra... Med etternavn gikk vi plutselig ned til 11 %.

:(

Men så kom jeg på at jeg måtte legge til begge etternavnene mine og da gikk vi opp til 69 %. yay!

Merkelig sak... men men. :)

Tonita sa...

Kjæææææærlighet - det er fint det! Tester er som regel mest dumme - og denne var ganske så sær - spør du meg! Men, - fordi den var ny tok jeg fatt i den.

Anonym sa...

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuks det er bare juks azz for jeg tokk en annen prøve, og der fikk jeg 91 og her 84, blei drit skuffa, jeg skal aldri ta sånne ''kjælighets tester'' igjen
de bare ødelegger kjæligheten mellom folk:/