29 april 2009

My very own theme music - gurimalla!

Hvem skulle trodd det? Jeg har egen temamusikk til bloggen, - bare se, - jeg mener hør!



Kanskje jeg må legge om stilen slik at den passer bedre til musikken. For i bloggen kommer det kanskje ikke så godt fram at jeg egentlig er en hai.

Skal vurdere å være mindre tannløs, - selv om jeg synes beskyldningene på Twitter som antyder at frk Makeløs og mange andre bloggere er Polyanna-bloggere er helt på trynet. Om jeg kunne skrive som frk M ville jeg vært superlykkelig - men jeg kan ikke det, forutsetningene er heller ikke der lenger - hun er halve min alder.

Jeg har hittil skrevet helt som jeg vil, uten å tenke på så veldig mange "farer" ved å blogge, - det må jeg kanskje revurdere - for i dag sier sjefen min plutselig - jeg har funnet bloggen din, - vil du at jeg skal spre det videre? Hæ? Nei, takk.
Og hvilken blogg, - jeg har flere, - dumt sagt av meg.
To, - vel, jeg spurte fornuftig nok ikke om hvilke to.
Det hender at jeg ikke tråkker i salaten, ikke setter skjegget i postkassa, ikke dummer meg ut 100%, - men nøyer meg med 98%.

2 kommentarer:

Frøken Makeløs sa...

Åh, så søt du er! Jeg rødmer jo her jeg sitter :-)

La de sure og negative få være det hvis de absolutt vil, sier jeg. Noen mennesker liker jo av en eller annen mystisk grunn å velte seg i sin egen misnøye (og nå snakker jeg ikke om Oda Bahrfot som kom med Pollyanna-kommentaren på Twitter, men generelt).

Vi får bare finne vår egen greie alle sammen, det er jo mangfoldet som er så fantastisk med Bloggerbyen!

Tonita sa...

Neida, jeg tror heller ikke at frøken bharfot er mot feelgood blogger, - og hun er jo forøvrig også en super blogger, skriver om masser av veldig interessante ting. Skal gå på utstilling på Tøyen gård og se Gundersens fotoutstilling neste helg takket være hennes blogg.

Mangfoldet lenge leve!